30 Οκτ 2007

Γλυκός θάνατος


Πήραμε το λεωφορείο με τον εραστή μου
Γελούσαμε τρισευτυχισμένοι
Μου ψιθύριζε λογάκια
και άγγιζε την πλάτη μου τρυφερά

Κάποια στιγμή, η ανάσα μου κόπηκε
- το βη-μα-το-δό...
πρόλαβα να ψελλίσω
κι έπεσα στο στέρνο του

Το λεωφορείο σταμάτησε,
εκείνος με κρατούσε σαν πούπουλο
κοιτάζοντας τα μάτια μου
που έμειναν ανοιχτά
Κάτι πήγε να πει,
«η βαλβίδα, η βαλβίδα!»
να φωνάξει «βοήθεια!»
αλλά ο λαιμός του είχε κολλήσει

Μαζεύτηκε κόσμος,
ήρθε η αστυνομία,
ο γιατρός με το νοσοκομειακό,
αλλά είχα κιόλας φύγει
Πετούσα μακριά
να χαρώ τον υπέροχο θάνατό μου

Εύχομαι στον γλυκό εραστή μου
έναν όμορφο θάνατο
στο στήθος μιας γυναίκας
που θα τον αγαπήσει πολύ
Το αξίζει


--------------------------
Συλλογή "σημαδεύω έρωτες για να μείνουν ζωντανοί"
_____________________
αυτή τη μικρή ιστορία την έζησα μέσα σε ένα (μισογεμάτο) λεωφορείο κάποια Κυριακή πρωί πριν από πολλά χρόνια.. είδα ένα ζευγάρι ηλικιωμένων ανθρώπων, πολύ χαρούμενων (όλο γελούσαν) και ελαφροντυμένων (ερχόταν άνοιξη) να περιμένουν στη στάση.. επιβιβάστηκαν και κάθησαν συνεχίζοντας να γελούν, ιδιαίτερα η γυναίκα έδειχνε πολύ χαρούμενη.. τα γέλια σταμάτησαν ξαφνικά, κάποιος έτρεξε στον οδηγό και κάτι του είπε, το λεωφορείο σταμάτησε χωρίς να υπάρχει στάση, ο οδηγός έτρεξε στο κοντινό περίπτερο να τηλεφωνήσει.. είχα μείνει άναυδη να κοιτάζω γύρω.. στη διπλή θέση όπου καθόταν το (πρώην) ευτυχισμένο ζευγάρι δεν τολμούσα να ρίξω το βλέμμα μου.. είχα ήδη δεί το πρόσωπο του άντρα, τόσο πελιδνό, ολόκληρο ήταν μια απορία.. Θόρυβος, αστυνομία, νοσοκομειακό, άσπρες μπλούζες και στολές.. τα υπόλοιπα, απλή επινόηση. Αυτά, για κάθε ενδιαφερόμενο.

5 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Ρε συ πολύ ωραίο είναι αυτό το ποιηματάκι.

ange-ta είπε...

διάβασα όλη τη σειρά είναι υπέροχα.
Απλά και μαγικά.
Εσύ τα έχεις γράψει;

Rodia είπε...

Χαιρομαι που σας αρεσουν κι ευχαριστω που τα διαβαζετε!
~~Βρε συ ange-ta, αν ηταν καποιου αλλου, θα εγραφα τη πηγη:-)

mickey είπε...

Γεια σου, Ροδιά!

Πολύ όμορφο, με "ευθύ" στιχο.

Έχεις κι άλλα ταλέντα, βλέπω, πέραν της ζωγραφικής ;)

CU

Roadartist είπε...

Ηello rodia!